vrijdag 13 maart 2009

Yoshi

Na een weekje is het denk ik weer tijd voor een kleine update. Ik ben er achter gekomen dat het voorlopig voor mij makkelijker is om met foto's en plaatjes het verhaal te vertellen. Achter de computer in een internetcafe verhaaltjes tikken vreet tijd (en geld). Voor nu dus veel beeldmateriaal. Hopelijk komen er in de toekomst wat meer spannende stories op deze reisblog.

Efin, voor de rest is alles goed. Zit in het hoge noorden, Chang Rai, vlakbij de grens met Laos en Birma, maar daal binnen een paar dagen weer af naar beneden. Ik was eigenlijk van plan een paar dagen met een groepje "primitief actief" te gaan en een georganiseerde trek te doen de bergen in, maar ik ben gister lelijk onder uit gegaan tijdens het op eigen houtje beklimmen van een behoorlijke steile helling (zie beneden voor de reden). Zelfs een thai massage kon de snijdende spierpijn in mijn rug niet verhelpen. Eerst eventjes uitrusten. Er komen nog genoeg mogelijkheden om een zo'n tripje te doen. En, voor mijn gevoel kreeg ik wel heel weinig waar voor mijn geld met de (dure) tour.

Neemt niet weg dat ik een behoorlijke leuke tijd heb. Huur een scooter, kom wat gekke Japanners tegen die totaal geen Engels kunnen, en voordat je het weet, heb je weer een toffe dag gehad (waar veel blauwe plekken bij zijn komen kijken;)). (Titel van dit hoofdstukje is dan ook in het Japans: Yoshi, wat Gaan! betekent. Komt overeen met Banzai!).

Dat was het weer. De nieuwe lading foto's staan online (zie rechts). Of ga hier naar toe.
http://picasaweb.google.com/stephanmeijerhof/TheGreatEscape#

Toedels!

3 opmerkingen:

  1. ey beer gaat ie lekker? nou ik heb je site gevonden hoor. mooie plaatjes geschoten, en straks óók nog jarig?!

    ONGELOOFLIJK

    well kerel, veel geluk & keep me posted.

    laaaaaaater, x, jaap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. doe ns nieuwev fotoooooos plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey man, goed om te horen dat alles tof is daar. Ga zo door en pak die gekke japanners maar aan ;).
    Ik hoop dat je niet alleen maar je verhaal gaat vertellen met foto's. Ik geniet namelijk iedere keer van je beschrijvingen met de pen / computer.

    Cheers, David

    BeantwoordenVerwijderen