zondag 1 maart 2009

Going, going, gone

Going. Het moment om weg te gaan is aangebroken. Over een paar uurtjes stap ik op het internationale vliegveld van Dusseldorf op het vliegtuig naar Bangkok. AirBerlin flight LT 1750 zal (als alles goed gaat) mij een dag later afzetten, moe en geradbraakt aan de andere kant van de wereld. Na een drietal maanden van hard werken, en nog een langere tijd van plannen, dromen en bekokstoven, ben ik dan eindelijk weg.

Going. Natuurlijk ga ik niet op reis zonder afscheid te nemen van vrienden, familie en kenissen. Voor diegene die afgelopen vrijdag aanwezig waren op mijn "blij dat je weg gaat-party", hartstikke bedankt voor de leuke avond, de vele biertjes en de cadeautjes. Voor de mensen die niet aanwezig waren: shame on you! Jullie hebben een heel leuk feestje gemist. :)

Gone. Eindelijk weg. Misschien ben ik over een half jaar terug, en misschien blijf ik daar wel wat langer rondhangen. Ik zal regelmatig proberen deze blog te updaten. Mailtjes kunnen naar stephanmeijerhof@gmail.com gestuurd worden. Voor mij is het niet now or never, maar do or die. Maar laten we niet al te dramatisch doen. I'll see you when I see you. Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten